El
Online Αποτελέσματα

Το διαγνωστικό Κέντρο BIO CARE σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε διαθέσιμο το ιατρικό σας ιστορικό 24 ώρες 365 ημέρες συνεχώς όπου και όποτε το χρειαστείτε με τον πλέον ασφαλή τρόπο μέσω της υπηρεσίας patient link απο τον H/Y ή το κινητό σας.

ΤΜΗΜΑΤΑ
Print Print
Text Size
Plus Minus

Προβολή νέων

Εμμηνόπαυση… στα 47! Γνωρίστε τον "εχθρό"

Medium_woman

Λένε οτι τα 40 είναι η ηλικία ορόσημο για τις γυναίκες.

Είναι η δεκαετία που αλλάζει σημαντικά ο μεταβολισμός μας και δεν αδυνατίζουμε εύκολα, συνειδητοποιούμε οτι ο χρόνος αναβολής για να ξεκινήσουμε κάποια μορφή άσκησης τελειώνει, το δέρμα μας δεν είναι τόσο σφριγηλό και φυσικά οδεύουμε προς την εμμηνόπαυση!

Και ακολουθεί συνήθως η οστεοπόρωση.

Μεγάλες αλλαγές σε μικρό χρονικό διάστημα.

Η εμμηνόπαυση και η απώλεια των ευεργετικών οιστρογόνων μας είναι φυσικά η αιτία όλων αυτών «των κακών».

Το καλό είναι οτι σε αυτή την ηλικία είμαστε πιο σοφές και καταλαβαίνουμε πλέον οτι η πρόληψη θα μας βοηθήσει να καταπολεμήσουμε τον «εχθρό».

Άλλωστε τα 40+ είναι απλά ένας αριθμός


Με τι έχουμε να «παλέψουμε»… στα 47

 

Η προ-εμμηνόπαυση είναι το στάδιο όπου εμφανίζονται οι ακανόνιστοι κύκλοι, οι πρώτες εξάψεις και η ξηρότητα στον κόλπο. Κατά μέσο όρο, ξεκινά στην ηλικία των 47 ενώ συχνά συνοδεύεται και από ψυχολογικά «συμπτώματα» όπως κυκλοθυμία, μειωμένη σεξουαλική ορμή, εφίδρωση, αύξηση των παλμών, πονοκέφαλοι και αϋπνίες.

Όταν εμφανιστούν τα πρώτα σημάδια, οπλιστείτε με θάρρος.

Ώρα για δράση:


Διατροφή / Ένας μεγάλος σύμμαχος


Η διατροφή σας είναι ένα σημαντικό εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βοηθήσει στον έλεγχο των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης σας.

Αποφύγετε:

- την κατανάλωση καφεΐνης

- τα ανθρακούχα ποτά που περιέχουν φώσφορο γιατί μπορεί να αυξήσουν την απώλεια της οστικής μάζας

Περιορίστε τις τροφές:

- που περιέχουν μεγάλη ποσότητα κορεσμένων λιπών τα οποία μπορούν να μειώσουν την ικανότητα του οργανισμού να μεταβολίσει τα οιστρογόνα.

- η υπερβολική πρόσληψη ζάχαρης περιορίζει επίσης την ικανότητά του ήπατος να μεταβολίσει τα οιστρογόνα, και αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

 

Αυξήστε την κατανάλωση τροφών που περιέχουν:

* σόγια

* δημητριακά

* βρώμη

* σιτάρι

* καφέ ρύζι

* αμύγδαλα

* κάσιους και

* φρέσκα φρούτα και λαχανικά

Το κόκκινο σταφύλι έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τον ρυθμό της οστικής απώλειας, βελτιώνει την λειτουργία της καρδιάς και μπορεί να προσφέρει κάποια προστατευτική επίδραση έναντι του καρκίνου μαστού και καρκίνου του ενδομητρίου. Υπάρχουν επίσης στοιχεία ότι μειώνει τις εξάψεις.

Η φυσική προγεστερόνη είναι ένα σημαντικό στοιχείο στην εμμηνόπαυση για την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων.

Η φυσική προγεστερόνη δεν προκαλεί σχεδόν καμία παρενέργεια.

 

Η άσκηση είναι το ελιξίριο της νιότης


Η άσκηση είναι ίσως το πιο σημαντικό πράγμα που μια γυναίκα μπορεί να κάνει για να βελτιώσει τη γενική υγεία της.

Η τακτική άσκηση (τουλάχιστον 3 ή 4 ημέρες την εβδομάδα) βοηθά στην πρόληψη και τη μείωση της οστικής απώλειας και παίζει βασικό ρόλο στη μείωση του κινδύνου από πολλούς τύπους καρκίνου, καθώς και καρδιακές παθήσεις.

 

 

Πως αντιμετωπίζουμε τις εξάψεις

Εξάψεις είναι αντίδραση του οργανισμού στα μειωμένα επίπεδα οιστρογόνων.

Είναι μια προσωρινή δυσλειτουργία της θερμοκρασίας. Ένα τυπικό «ζεστό φλας» διαρκεί περίπου 2 - 3 λεπτά. Κατά τη διάρκεια αυτής της χρονικής στιγμής, αισθάνεστε μια «καυτή λάμψη» στο πρόσωπό σας και το πάνω μέρος του σώματος.

Η θερμοκρασία του δέρματος σας ανεβαίνει ξαφνικά 7-8 βαθμούς και ιδρώνετε πολύ.

Η θερμοκρασία συνήθως επανέρχεται στο φυσιολογικό μέσα σε 30 λεπτά.

Φορέστε ελαφρά φορέματα από φυσικές ίνες(βαμβάκι, μαλλί) γιατί συνθετικές ίνες παγιδεύουν τη θερμότητα και την εφίδρωση κατά τη διάρκεια ενός «ζεστού φλας», κάνοντας αυτό το σύμπτωμα ακόμη πιο έντονο.

Κρατήστε ημερολόγιο, για τις εξάψεις, ώστε να ενημερώσετε τον γιατρό σας. Αν χρησιμοποιήσει αυτές τις πληροφορίες θα σας βοηθήσει να μάθετε τι είναι αυτό που τις προκαλεί. Για μερικές γυναίκες, η συναισθηματική αναστάτωση είναι ένα βασικό αίτιο. Δοκιμάστε αργές βαθιές αναπνοές για την καταπολέμηση των εξάψεων.

Αποφύγετε ζεστά μέρη όπου αυτό είναι δυνατό. Μην κάνετε ηλιοθεραπεία.

Αποφύγετε τα ζεστά και πικάντικα τρόφιμα


Διατηρήστε ζωντανή τη σεξουαλικότητα


Με την μείωση των οιστρογόνων, μπορείτε να διαπιστώσετε ότι τα τοιχώματα του κόλπου σας έχουν γίνει πιο ξηρά και λιγότερο ελαστικά, το οποίο μπορεί να σας κάνει να αισθανθείτε πόνο και άβολα. Κάνετε χρήση ειδικών λιπαντικών.

Μειώστε ή απαλλαγείτε από το κάπνισμα γιατί μπορεί να προκαλέσει πρόωρη εμμηνόπαυση και να επιταχύνει την απώλεια οστικής μάζας.

Γίνετε φίλοι με τον ύπνο

Η αϋπνία είναι πολύ συχνή λίγο πριν και κατά την περίοδο της εμμηνόπαυσης.

Μερικές φορές αυτό οφείλεται στις νυχτερινές εφιδρώσεις, και στις εξάψεις.

Αλλά μερικές φορές οι γυναίκες φαίνεται να έχουν αυξημένη την έκκριση μιας ορμόνης που τους κάνει να ξυπνάνε την ίδια ώρα κάθε βράδυ.

 

Μικρές συμβουλές που μπορείτε να δοκιμάσετε είναι:

*Δροσερή κρεβατοκάμαρα. Προσπαθήστε να κρατήσετε τη νυχτερινή θερμοκρασία στην κρεβατοκάμαρά σας κάτω από 20οC.

*Τα οιστρογόνα, μπορεί μερικές φορές να σας βοηθήσουν. Επικοινωνήστε με τον γιατρό σας.

*Κάντε ένα μπάνιο πριν από τον ύπνο. Αυτό μπορεί να ρυθμίσει τη θερμοκρασία του σώματός σας.

« Επιστροφή στη λίστα

Want_to

Το BIO CARE ιδρύθηκε το 1990 και καθιερώθηκε στην πρωτοπορία τω...

News_header Calendar
12.10.2017

Εμμηνόπαυση… στα 47! Γνωρίστε τον "εχθρό"

Λένε οτι τα 40 είναι η ηλικία ορόσημο για τις γυναίκες. ...

Web-offers

Προσφορές Οκτωβρίου για οστεοπόρωση, θυρεοειδή και καρδιά

Εξωτερική αιμοληψία κατ' οίκον!

Ειδικές τιμές για Check up σε ανέργους!

Πιστοποιητικό Υγείας για Σχολείο, Γυμναστήριο, Κολυμβητήριο