El
Online Αποτελέσματα

Το διαγνωστικό Κέντρο BIO CARE σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε διαθέσιμο το ιατρικό σας ιστορικό 24 ώρες 365 ημέρες συνεχώς όπου και όποτε το χρειαστείτε με τον πλέον ασφαλή τρόπο μέσω της υπηρεσίας patient link απο τον H/Y ή το κινητό σας.

ΤΜΗΜΑΤΑ
Print Print
Text Size
Plus Minus

Προβολή νέων

12 τρόποι για να βοηθήσετε το παιδί σας να απαλλαγεί από την παχυσαρκία

Medium__

 

Η παιδική παχυσαρκία θεωρείται πλέον μια απο τις σοβαρότερες παθήσεις του 21ο αιώνα.

Ο δείκτης παχυσαρκίας στους Ευρωπαίους εφήβους παρουσιάζει σημαντική άυξηση από το 2002 με τα Ελληνοπούλα να «διεκδικούν» μία από τις κορυφαίες θέσεις στη λίστα.

Θεωρούνται μάλιστα απο τα πιο υπέρβαρα και παχύσαρκα παιδιά στην Ευρώπη από τη γέννηση  έως και τα 11 τους χρόνια, γεγονός που συνδέεται άμεσα με την αύξηση των ωρών που περνούν μπροστά στους υπολογιστές και τη μείωση των ωρών άσκησης και άθλησης.

Τα ελληνόπουλα προτιμούν να περνούν πάνω απο 2 ωρες καθημερινά στους υπολογιστές τους αντί να τρέχουν και αθλούνται.

«Παρά τις συνεχείς προσπάθειες για την αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας, εκτιμάται ότι ένας στους τρεις έφηβους στην Ευρώπη εξακολουθεί να είναι υπέρβαρος ή παχύσαρκος, με τα υψηλότερα ποσοστά να παρατηρούνται στις χώρες της Νότιας Ευρώπης και της Μεσογείου» αναφέρει η έκθεση της ΠΟΥ για την Ευρώπη.

Θετικό πάντως είναι το γεγονός πως από το 2002 έως σήμερα μειώθηκε η κατανάλωση αναψυκτικών και αυξήθηκε η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών σε παιδιά ηλικίας 11 έως 15 ετών.

Τα παχύσαρκα παιδιά διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο διαβήτη τύπου 2, άσθματος, δυσκολιών στον ύπνο, μυοσκελετικών προβλημάτων και εκδήλωσης καρδιαγγειακών παθήσεων στο μέλλον, καθώς και απουσιών από το σχολείο, ψυχολογικών προβλημάτων και κοινωνικής απομόνωσης.

Ο δρ Joao Breda, διευθυντής Προγραμμάτων για τη Διατροφή, τη Φυσική Δραστηριότητα και την Παχυσαρκία στο Περιφερειακό Γραφείο του ΠΟΥ για την Ευρώπη, υπογραμμίζει ότι η παχυσαρκία έχει σοβαρές συνέπειες που φτάνουν μέχρι το μέλλον: «Οι περισσότεροι νέοι δεν θα ξεπεράσουν την παχυσαρκία: περίπου τέσσερις στους πέντε εφήβους που είναι παχύσαρκοι θα συνεχίσουν να έχουν προβλήματα βάρους και ως ενήλικες.

Ως εκ τούτου, θα φέρουν και ως ενήλικες αυξημένο κίνδυνο κακής υγείας, στιγματισμού και διακρίσεων. Επιπροσθέτως, ο χρόνιος χαρακτήρας της παχυσαρκίας μπορεί να περιορίσει την κοινωνική κινητικότητα και να συμβάλει στη διατήρηση , από γενιά σε γενιά, ενός επιζήμιου κύκλου φτώχειας και νοσηρότητας».


12 τρόποι για να βοηθήσετε το παιδί σας να αντιμετωπίσει την παχυσαρκία

 

1. Προγραμματίστε σωστά τη διατροφή του παιδιού. Είναι απαραίτητη η κατανάλωση πολλών γευμάτων μέσα στη μέρα : πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό, βραδινό.

 

2. Καθιερώστε τη συνήθεια του πρωινού. Το πρωινό αποτελεί ίσως το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και αναπόσπαστο κομμάτι ενός σωστού και ισορροπημένου διαιτολογίου, καθώς παρέχει στον οργανισμό την απαιτούμενη ενέργεια και βασικά θρεπτικά συστατικά.

 

3. Τα κυρίως γεύματά του πρέπει να είναι πλήρη. Πάντα να συνοδεύονται από λαχανικά και να περιέχουν ποικιλία θρεπτικών συστατικών, πρωτεΐνες (ψάρι, κοτόπουλο, μοσχάρι, χοιρινό), υδατάνθρακες (ψωμί, ζυμαρικά, όσπρια, λαδερά), λίπος (κυρίως ελαιόλαδο).

 

4. Αυξήστε τα φρούτα και τα λαχανικά στο καθημερινό του διαιτολόγιοκαι προτιμήστε τους χυμούς φρούτων και λαχανικών, αντί για αναψυκτικά.

 

5. Αποφύγετε να συζητάτε για τις απαγορευμένες τροφές. Απλώς περιορίστε τις. Μόνο έτσι θα του γίνει συνήθεια και όχι εμμονή . Ένα παιδί που έχει στερηθεί κάτι μπορεί να το αποζητήσει με λαχτάρα όταν εσείς δεν θα είστε μπροστά.

 

6. Επιλέξτε πιο υγιεινά σνακ. Προτείνετε του ένα υγιεινό κολατσιό, όπως γαλακτοκομικά με μέλι, ψωμί με ταχίνι και μέλι, φρουτοσαλάτες, από τα  κρουασάν  και τις σοκολάτες.

7.  Μειώστε τη συχνότητα κατανάλωσης έτοιμου φαγητού. Σουβλάκια, πίτσες, χάμπουργκερ θα πρέπει να μειωθούν αισθητά.

 

8. Κάντε την άσκηση «μέλος» της οικογένειας. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι χρειάζονται τουλάχιστον 30-40 λεπτά άσκηση, τέσσερις με πέντε φορές την εβδομάδα.

 

9. Δώστε το καλό παράδειγμα. Δεν μπορείτε να μιλάτε για σωστή διατροφή και τα δικά σας γεύματα  να «κολυμπούν» στα λίπη.

 

10. Περιορίστε την ώρα που περνάνε τα παιδιά μπροστά στην οθόνη της τηλεόρασης, του ηλεκτρονικού υπολογιστή και των ηλεκτρονικών παιχνιδιών.

 

11.  Μάθετέ το να πίνει νερό. Τα παιδιά όταν διψάνε πίνουν συνήθως αναψυκτικά. Συνηθίστε το να ξεδιψάει με νερό, χυμούς (100% φυσικούς) και γάλα χαμηλών λιπαρών.

 

12.  Μη χρησιμοποιείτε το φαγητό για τιμωρία ή ανταμοιβή. Το να στερείτε το φαγητό από το παιδί θα έχει ως αποτέλεσμα να τρώει οτιδήποτε και οποτεδήποτε βρει την ευκαιρία.

 

 

 



« Επιστροφή στη λίστα

Want_to

Το BIO CARE ιδρύθηκε το 1990 και καθιερώθηκε στην πρωτοπορία τω...

News_header Calendar
18.09.2018

Η ΕΕ ενέκρινε επαναστατική θεραπεία για την παιδική Λευχαιμία

Το «πράσινο φως» για την εφαρμογή μιας επανασταστικής θεραπείας...

Web-offers

Εξωτερική αιμοληψία κατ' οίκον!

Ειδικές τιμές για Check up σε ανέργους!

Πιστοποιητικό Υγείας για Σχολείο, Γυμναστήριο, Κολυμβητήριο