El
Online Αποτελέσματα

Το διαγνωστικό Κέντρο BIO CARE σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε διαθέσιμο το ιατρικό σας ιστορικό 24 ώρες 365 ημέρες συνεχώς όπου και όποτε το χρειαστείτε με τον πλέον ασφαλή τρόπο μέσω της υπηρεσίας patient link απο τον H/Y ή το κινητό σας.

ΤΜΗΜΑΤΑ
Print Print
Text Size
Plus Minus

Προβολή νέων

8 τροφές για να μειώσετε τη χοληστερίνη μετά τα Χριστούγεννα

Medium_christmas-dinner


Τα Χριστούγεννα πέρασαν και μαζί τους η «γιορτινή» συνήθεια στην μεγάλη κατανάλωση λιπαρών τροφών που επιβαρύνουν τον οργανισμό μας ιδαίτερα εάν ήταν ήδη βεβαρημένος  με υψηλά ποσοστά χοληστερίνης.

Σίγουρα η «επιστροφή» στις πιο υγιεινές συνήθειες δεν είναι ευχάριστη για όλους, ούτε και εύκολη για πολλούς, όμως πριν κάνετε τις απαραίτητες εξετάσεις και αγχωθείτε απο το αποτέλεσμα, ακολουθήστε τους χρυσούς κανόνες διατροφής που περιλαμβάνουν τις ακόλουθες τροφές:

 

Ρύζι και σιτηρά

Για μια διατροφή χωρίς χοληστερίνη μπορείτε να βάλετε στο πιάτο σας ρύζι και δημητριακά. Η πλειοψηφία των αμυλούχων τροφών, η οποία περιλαμβάνει τα φασόλια, το ρύζι και το ψωμί, έχουν μικρή έως καθόλου χοληστερόλη. Προσοχή όμως: Συστατικά που προστίθενται κατά την προετοιμασία τους, όπως βούτυρο ή τρανς λιπαρά, μπορεί να περιέχουν λίπη με υψηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη.

 

Πατάτες

Οι πατάτες είναι από τις τροφές που δεν ανεβάζουν την χοληστερίνη. Δώστε προσοχή στο πώς τις μαγειρεύετε, όμως, αφού για παράδειγμα οι τηγανητές πατάτες γίνονται με φυτικό έλαιο, το οποίο έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη, αλλά είναι πλούσιο σε λιπαρά. Για αυτό προτιμήστε τις πατάτες φούρνου ή στον ατμό.

 

Μανιτάρια

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορούν να μαγειρευτούν τα μανιτάρια. Προτιμήστε τα αφού δεν περιέχουν καθόλου χοληστερίνη.

 

Ψάρια

Τα ψάρια, όπως ο τόνος και ο σολομός περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην μείωση της χοληστερίνης.

 

Σκόρδο και κρεμμύδια

Το σκόρδο και τα κρεμμύδια ρίχνουν τη χοληστερίνη, επειδή περιέχουν αντιοξειδωτικά.

 

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί περιέχουν καλά μονοακόρεστα λίπη, αλλά και μαγνήσιο, βιταμίνη Ε και φυτοχημικά, που κάνουν καλό στην υγεία της καρδιάς. Προσοχή όμως στις θερμίδες..!

 

Πράσινο τσάι

Το τσάι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και βοηθάει στην καλή υγεία των αιμοφόρων αγγείων, ενώ εμποδίζει τον σχηματισμό θρόμβων στο αίμα. Τα κύρια αντιοξειδωτικά στο τσάι είναι τα φλαβονοειδή, τα οποία μπορεί να μειώσουν την αρτηριακή πίεση αλλά και τα επίπεδα της χοληστερόλης στο αίμα.

 

Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά, που βοηθούν στην αύξηση της καλής χοληστερόλης, ενώ μειώνει τα επίπεδα της κακής. Όπως, όμως με τους ξηρούς καρπούς, έτσι και με τα αβοκάντο πρέπει να προσέχετε τα πολλά λιπαρά που περιέχουν γενικότερα.

 

« Επιστροφή στη λίστα

Want_to

Το BIO CARE ιδρύθηκε το 1990 και καθιερώθηκε στην πρωτοπορία τω...

News_header Calendar
18.09.2018

Η ΕΕ ενέκρινε επαναστατική θεραπεία για την παιδική Λευχαιμία

Το «πράσινο φως» για την εφαρμογή μιας επανασταστικής θεραπείας...

Web-offers

Εξωτερική αιμοληψία κατ' οίκον!

Ειδικές τιμές για Check up σε ανέργους!

Πιστοποιητικό Υγείας για Σχολείο, Γυμναστήριο, Κολυμβητήριο